Évek óta dolgozom gyógyszercégekkel vagy a digitális startégiájukon vagy olyan csatornákon, melyeken keresztül sikeresen érhetik el a célközönségeiket közösségi média megjelenéssel. Mivel éveken át nem volt tiszta iránymutatás a nemzetközi és hazai szervezetek részéről, crowdsource-oltam egyet 2012-ben.
Most pedig Virginia Hughes kérte ki a véleményemet ezzel kapcsolatban a Nature News riportjához, mely a valaha írt legjobb összefoglalás az egész pharma vs közösségi média sztoriról.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ifjúsági Diabétesz Blog · idbhungary.hu 2015.01.11. 21:26:28
Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2015.01.11. 21:50:57
Kristinaz 2015.01.12. 13:40:23