MedIQ

Évek óta dolgozom gyógyszercégekkel vagy a digitális startégiájukon vagy olyan csatornákon, melyeken keresztül sikeresen érhetik el a célközönségeiket közösségi média megjelenéssel. Mivel éveken át nem volt tiszta iránymutatás a nemzetközi és hazai szervezetek részéről, crowdsource-oltam egyet 2012-ben.

Most pedig Virginia Hughes kérte ki a véleményemet ezzel kapcsolatban a Nature News riportjához, mely a valaha írt legjobb összefoglalás az egész pharma vs közösségi média sztoriról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr487062525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása