MedIQ

A Scienceroll.com címen elérhető angol nyelvű orvosi blogom megérte első születésnapját. Kezdetben, hasonlóan a MedIQ-hez, inkább populáris orvoslásról írtam ott, de ma már két fő témára fókuszálok: a személyre szabott genetikára és az orvostudomány, illetve a web 2.0 kapcsolatára.



Néhány mérföldkövet szeretnék bemutatni az elmúlt egy évről, mellyel remélem azt bizonyítom, blogolni érdemes:


Összefoglalva, életem legjobb egy éve volt, habár a Scienceroll minden egyes napból elvett 1-2 órát, öröm volt minden perce. Olyan lehetőségekhez jutottam, amikhez a blogolás nélkül valószínűleg soha nem jutottam volna.

Ha valaki azt kérdezné, mi a cél, azt mondanám az, hogy a személyre szabott genetika és az orvostudomány 2.0 egyik megbízható, hasznos forrásává váljak. Egyes bloggerek szerint, ez már sikerült, szerintem még rengeteg munka vár az úton...

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr5233206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arpesz · http://kerekparral-athenig.blog.hu 2007.11.21. 00:40:33

Gratulálok! Csodálom a kitartásod! Ez igen!

HoldenCaulfield · http://kaizen.freeblog.hu 2007.11.21. 08:14:00

Szia Berci!

Gratulálok az eredményeidhez!

Üdv

holden

szilardp 2008.02.25. 18:51:30

Gratulálok! Annyit tettél az elmúlt egy évben a fennt említett témákban, mint az egész ország. Még szerencse, hogy genetikailag kódolva vagy mindezekre. Idézném Tőled a legfontosabbat az elmúlt évből: szerintem még rengeteg munka vár az úton...
süti beállítások módosítása