MedIQ

Megtettem második hosszú utamat is a Second Life, azaz a virtuális világ birodalmában és arra voltam kíváncsi, jelen van-e a genetika a sok kaszinó és szórakozóhely között. Nos jelen bizony. Egy olyan telket találtam, amit a genetika oktatás Mekkájának is nevezhetnénk.

A Gene Pool épülete impozáns, a szinteken pedig számtalan kvízzel, genetikai leírással, kísérlettel találkozhatunk.



Kvíz a földszinten:



Újra elvégezhetjük a genetika legfontosabb kísérleteit.



Megcsodálhatjuk a kromoszómák galériáját:



Sőt, mivel a Second Life-ban textúrákat ölthetünk magunkra ruha gyanánt, így ugyanezt megtehetjük a kedvenc kromoszómánkkal is:



Ha meguntuk a genetika épület nyújtotta szolgáltatásokat, átruccanhatunk a szomszédos kertes házba, ahol tesztkeresztezéseket végezhetünk a mendeli kísérletek alapján (na jó ez rózsa, nem borsó):



És ha már oktatási lehetőségeknél járunk, találtam előadótermet, ahol a diákok vagy hallgatók leülhetnek, az előadó feltölti a prezentációját és akár a világ bármely tájáról összefogott társaságnak is tarthat előadást. Egy üzletember mesélte nekem, hogy ma már így találkozik a távoli kollégáival, mivel az utaztatás, hotel, stb. igen drágának bizonyultak.



Folytatás következik, mivel még messze nem merítettem ki, amit orvoslás témában a Second Life felvonultat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr7059642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tézár 2007.05.11. 17:20:16

Magyar szöveggel nincs a 2nd life?Diploma nélkül,kis köbcentis aggyal a magyar nyelv gyakorlása is nehéz.Én egy Petőfi rádiót is hallgató,Taszár melletti városban lakó Ratkó unoka vagyok.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.11. 17:59:32

Szia! Sajnos magyarul nem létezik Second Life és nem is fog, szerintem. :(

nita · http://freeyourmind.blog.hu 2007.05.11. 21:25:54

nekem nem indul el a program pedig már beregisztráltam letöltöttem,minden vackot,de sehogy sem akar:(

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.11. 21:30:32

Akkor biztosan nem bírja a videókártyád, vagy az illesztőprogramot kell frissíteni. Nekem az utóbbival működött.
süti beállítások módosítása