MedIQ

Májusba indítottam egy projektet, melyben meghívtam a világ pharma/social media szakértőit, hogy ha már az FDA nem képes évek alatt előjönni valami ésszerűen követhető irányelv gyűjteménnyel, akkor majd mi előállunk egy nyíltan hozzáférhető csomaggal, amit mindenki ingyen elér és fel is használhat. Örömmel jelenthetem be, hogy elkészült. Továbbá azt is szívesen felajánlom, hogy a magyar hatóságok használják kedvükre, de le is fordítom magyarra, ha van rá igény.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr223533711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagytv2141 · tvtenor.blog.hu 2012.02.01. 21:05:11

Engem érdekelne a guide magyarul is, bár nem orvosi, hanem közösségi marketing szempontból.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2012.02.01. 21:10:48

Ha találok valakit, aki lefordítja én szívesen átnézem, hogy tükrözi-e az eredeti tartalmat.
süti beállítások módosítása