MedIQ

Múlt héten írtam arról, hogy a Webicina.com ingyenes iPhone alkalmazása elérhető az App Store-ban. A Webicina.com a közösségi média forrásait, alkalmazásait válogatja manuálisan orvosi témákra, betegségekre osztva 17 nyelven.

Az ingyenes Webicina iPhone alkalmazás ezeket teszi egyszerűen elérhetővé megtoldva egy Health 2.0 játékkal, mely olyan kérdéseket tartalmaz, amikkel akár orvos, akár páciens többet tudhat meg a web 2.0 világáról, az online orvosi információ értékeléséről.

Néhány szó a visszhangról:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr492755620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2011.03.29. 10:31:38

Köszönöm, Andris, bizony, ők is megírták :)

meronem 2011.04.02. 00:52:46

Gratulálok!
Ezek szerint átnyergeltél Androidról iPhone-ra, igaz? Gondolom, a sokkal jobb orvosi app választék miatt. Egyébként megkérdezhetem, hogy mi a desktop rendszered? (Ha van :)

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2011.04.02. 08:51:03

Köszönöm! Én továbbra is Android user vagyok és leszek, csak ezzel kezdtük a mobil alkalmazások gyártását a Webicinának. Desktop rendszer alatt azt érted, hogy milyen PC-m, laptopom van?

meronem 2011.04.02. 10:27:14

Csak annyira volnék (voltam) kíváncsi, hogy mac vagy pc user vagy-e. Aztán leesett, hogy web2 érában ez mindegy. :-)) De mégis, a biomed alkalmazások hagyományosan a mac-en nagyon jók és trendik és gondoltam USA már hatással volt rád. Nem mintha ez lenne a legfontosabb dolog.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2011.04.02. 12:24:36

Ja így értem, sosem voltam egy Mac fan és nem is leszek szerintem. PC-m van és lesz, maximálisan meg vagyok elégedve, próbáltam már Mac-et, de nagyon nem jött be.

Úgyhogy marad a PC és az Android :)
süti beállítások módosítása