A Mayo Clinic egyértelműen a vezetője annak a mozgalomnak, melyben a kórházak kezdenek nyitni a közösségi média lehetőségei, eszközei felé. A legutóbbi lépésük a Mayo Clinic Social Media Center létrehozása volt, melynek célja, hogy esetbemutatásokon, leírásokon és konzultációkon keresztül segítsen más intézkményeket ebben a folyamatban. Egyrészt a kezdeményezés tovább erősíti a Mayo Clinic szerepét a health 2.0-ben, másrészt egyértelműen nagyobb figyelmet kap a betegektől és a szakmától, harmadrészt pedig jelentős bevételi forrást hoz létre az alkalmazottainak egy része számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.