MedIQ

Mármint az írásukra értendő mindez, hiszen az orvosok messzeföldön híresek olvashatatlan macskakaparásukról. Erre mutat megoldást a következő kis klip:



Így könnyedén írhatnak receptet vagy bármilyen üzenetet pácienseiknek.

A másik videó a Heart Center Medical Groupról szól, mely teljesen áttért az elektronikus adminisztrációra helyettesítve ezzel 50,000 kórlap 5 millió lapját elektronikus megoldásokkal. Olcsóbb is, egyszerűbb is...


A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr30424596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Woof - the real hairy guy 2008.04.14. 13:51:41

Ezt én sem értettem soha. Nekem is ritka ocsmány kézírásom van, de a dokikéhoz képest ikonosztázion. Van erre külön kurzus az orvosin, hogy a latin rizsa mellett az írásból se jöhessen rá a beteg, hogy mi a kínja? :)

nita · http://freeyourmind.blog.hu 2008.04.14. 17:09:19

:))Ez a hat éves képzésbe van beépítve!:))De nem is igazi orvos az akinek szép az írása!
Ez már igazi védjegy!:)

száva_ 2008.04.15. 10:39:23

És a dolog szépsége, hogy a patikusok meg remekül tudnak olvasni:) Sőt én is alkalmas vagyok látszólag olvashatatlan krikszkrakszok megfejtésére, emiatt aztán többször megkaptam életem során a kérdést: patikusnak készülsz?:) Visszatérve a dokikra, valószínűleg tanítják. Ennyire rondán magától senki sem ír:) Ahogy Nita mondja: védjegy:)
süti beállítások módosítása