MedIQ

Tegnap az angol blogom, a Scienceroll.com fél éves lett, így megemlékeztem a legjobb-legfurcsább posztjaimról és arról, mennyien láttak, olvastak. Elmondhatatlan élmény volt eddig is angol blogot készíteni, részese lenni egy fantasztikus és nagy közösségnek, ahol minden nap meg kell küzdeni az olvasókért. Olyan lehetőségekhez jutottam, amiket a Scienceroll nélkül álmodni sem tudtam volna. TV, rádió, újság, szaklapok, rengeteg ember és külföldi kapcsolatok. Ami pedig még így előljáróban a legfontosabb, megtanultam, hogy nincsenek földrajzi korlátok és kapcsolati határok.

Néhány szám az elmúlt 6 hónapomról a Sciencerollon:

Ennyiszer láttak: 251,749

Legjobb napom: 118,370

Ennyi posztot írtam: 281

Ennyi hozzászólást kaptam: 1,040

Az Akismet 10,807 spam kommenttől mentett meg.

57 címkét használtam.

 
Íme egy kis posztgyűjtemény:


A MedIQ és a Scienceroll egészen máshogy működik, de remélem, legalább valamelyikben találtok hasznos olvasnivalót.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr4883551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása