MedIQ

A Healthbolt zseniális írása szerint:

  • 20 percen belül: A vérnyomásod a normális értékre tér vissza.
  • 8 órán belül: A vér szén-monoxid értéke felére csökken és az oxigén szintje is eléri a normálisat.
  • 48 órán belül: A szívbetegségre való hajlam csökkenni kezd, minden nikotin eltávozik a szervezetből, az ízérzékelés és a szaglás is visszatér a normális szintre.
  • 72 órán belül: A hörgők nyugalomba kerülnek.
  • 2 héten belül: Javul a keringésed és a következő 10 héten továbbra is javulni fog.
  • 3-9 hónapon belül: A köhögés, a reggeli köpet és a légzési panaszok megszűnnek, mivel a tüdőkapacitás 10 %-kal nő.
  • 1 éven belül: A szívbetegségre való hajlamod mostmár a felére csökkent.
  • 5 éven belül: Az agyvérzésre való hajlamod olyan, mint egy nem dohányzónak.
  • 10 éven belül: A tüdőrákra való hajlamod olyan, mint egy nem dohányzónak.
  • 15 éven belül: A szívbetegségre való hajlamod olyan, mint egy nem dohányzónak.
Zárásképpen egy elrettentésnek szánt videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr80215473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Mortzosch 2007.11.02. 08:59:30

Second és bakker...
riasztó!
gotta quit
sürgösen

doki thx

bahrdew 2007.11.02. 09:01:04

Az undorito, elrettento videok nem jelentenek segitseget a leszokasban, mert ha segitenenek, mar reg leszoktal volna.

Dohanyzom en is, es mutathatnak akarmit, nem sikerult eddig leszokni. De mar nagyon kozel vagyok hozza, es ez egy Allen Carr nevű zseninek koszonheto.

www.starfish.hu/index.php?f=hirdetes/ac/allen.carr

G Zoli · http://twitter.com/garamiz 2007.11.02. 09:02:06

Én kb 8 szálat szívok egy nap, ettől függetlenül nehezen hagynám abba, pedig abba kéne.. :(

bahrdew 2007.11.02. 09:02:25

A konyvajanlo alapjan egyszeru szenzaciohajhasz teleshop-skillnek tunik, de legnagyobb bamulatomra, mikor eloszor olvastam, kiderult, hogy nem az. Egy konyvtarban talaltam ra, tehat erdemes elmenni a konyvtarba ott, ahol elsz.

bahrdew 2007.11.02. 09:05:05

lol, igy reggel total erthetetlen amit irok, sry

MaXX 2007.11.02. 09:09:29

Bahrdew:

Gondoltál már arra, hogy akkor talán a szánalmas szemét teleshop-szennyeddel sem lehet leszokni, mert - idézlek: "Ha működnének, akkor a Bahrdew nevű agykirály már leszokott volna"?

Igen, pont olyan egyszerű lélek vagy, mint a Teleshop-reklámok célközönsége!

Hacsak nem eleve a reklámért jársz ide...

Vention · http://noti.blog.hu 2007.11.02. 09:34:25

MaXX:
en.wikipedia.org/wiki/Allen_Carr

A wikipedia szerint kognitív viselkedésterápiát kombinálja hipnoterápiával, bármit is jelentsen ez. De ha azt nézed hogy szinte ingyen van egy könyvtárban, de ha megveszed se kerül többe 6 doboz ciginél, akkor egy próbát megérhet. Én még nem olvastam, csak megnéztem a wiki quit smoking szócikkét és ott volt ez is. Ha nem vagy elég erős a cold turkey-hez, akkor egy próbát megérhet.

butcher51 2007.11.02. 10:19:26

Elnézést előre ha megsértek valakit, de:

Én soha nem bagóztam, de apám legalább 30éven át dohányzott. Egy nap eldöntötte hogy le fog szokni, azóta 11 éve egyetlen szálat nem szívott.
Szóval nekem ne mondja egyetlen dohányos se hogy milyen nehéz leszokni, csupán akaraterő kérdése.

bahrdew 2007.11.02. 10:38:41

Nem gondoltam, hogy ezen a blogon is meno ugatni egymasnak, MaXX nc nc nc.

henrygale 2007.11.02. 10:58:14

Nem kell hozzá más, csak akaraterő, meg nyugodt környezet meg kiegyensúlyozottság. Legtöbbünknek pont az utóbbi hiányzik, de erre nem hivatkozhatsz 15-20 év múlva, ha még élnél +10 évet. Pont azt az indulatot kell a cigi ellen fordítani amilyen erővel MAXX írt!
Szedjétek össze magatokat.Meg tudjátok csinálni, én is megcsináltam.

Kismanó 2007.11.02. 10:58:36

butcher51

Én dohányoztam 18 éven keresztül. Egy napon eldöntöttem, hogy leszokom, egészen pontosan 1 éve. Tavaly nov. 2.-a óta egy cigit sem szívtam.
Épp ezért pontosan tudom, hogy borzasztóan nehéz leszokni, nagyon nagy akaraterő kell hozzá.
Három hétig állva felhörpintettem kávémat, mert nem mertem leülni hozzá; akkor biztos rágyújtok. Egy év elteltével is bármikor újra tudnám kezdeni ( De nem fogom, ha már ennyit szenvedtem miatta.)
Úgyhogy ez nem olyan egyszerű dolog, mint ahogy te elképzeled!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.11.02. 11:11:05

Én két évig nem cigiztem, majd újra igen.Tudom, milyen dohányosnak, és nemdohányosnak lenni.
Én is úgy szoktam le, hogy másnap reggel nem gyújtottam rá, mert így akartam. A két év alatt nem hiányzott.
Most ismét dohányzom, és addig fogok, amig meg nem unom - felnőtt ember vagyok, én döntöm el.

www.filmkatalogus.hu/Thank-You-For-Smoking-Koszonjuk-hogy-ragyujtott--f14737

A felsorolás igaz lehet - valakire. Merthogy egyén függő, mint minden az orvoslásban, ugyi? ;)

RAptor 2007.11.02. 17:46:33

Jó kis lista.
Kár hogy a lelki dolgokra nem tér ki..ami néha fontosabb, a leszokásban levőnek.

psy 2007.11.12. 15:10:55

allen carr? az az a fickó aki tavaly halt meg TÜDŐRÁKBAN ugye?
...
süti beállítások módosítása