MedIQ

A Social MEDia Course, azaz az orvoslás és közösségi média kapcsolatáról szóló egyetemi kurzusom (ami egyébként szeptembertől a Semmelweis Egyetemen fog futni) online formátuma 600-nál is több diákot vonzott eddig és a következő fejlesztések végett nagy szükség lenne a felhasználói véleményekre. 

Egy rövid kérdőív kitöltését szeretném kérni azoktól, akik látták/használták a kurzust.


Image as described above

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr714683299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Mt 2012.09.14. 23:26:59

Szia.

Voltam a kurzuson, én kérdeztem a facebook-on, h felrakod e a prezit magyarul.
A magtud honlapon is elolvastam a tantárgyleírást, és ráébredtem, ez a "tesztet véresen komolyan"- történet nem annyira súlytalan, mint elsőre gondoltam. :) Szóval, pontosan hol találom a tesztet? Az ott fenn? Az lenne az? (anonim??)
Bocsánat az akadékoskodásomért, de számomra nem egyértelmű, nomeg ugye anonim.
Az előadás viszont remek volt, érdekes, naprakész, és a tervezetet nézve... Nyammm. Várom a következőt, viszem a hírét, öcsém pedig jelezte, hogy őt is érdekli (Szent István Egyetem, Állatorvostudományi Kar).
Köszi!

Mt

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2012.09.15. 03:13:18

Örülök, hogy tetszett az előadás! Igyekszem mindegyiket érdekessé meg persze hasznossá tenni.

A kurzus weboldalán thecourse.webicina.com/ találod meg az előadásokat angolul, a Prezi alatt van egy piros Take the test gomb, ott tudod tesztelni magad.

A kérdések részben onnan is lesznek.

Sok sikert hozzá!
süti beállítások módosítása