MedIQ

Évek óta használom a Twittert stratégiával, komoly tervezésekkel. A napokban léptem át a 10 000-es követőszámot. Összeszedtem, nagyvonalakban mire használom számtalan más apróbb példán kívül. Évek óta benne vagyok a Klout által értékelt top 25 Twittelő orvos listájában globálisan, egyetlen európaiként.

1) Crowdsourcing: Sokszor van nagyon specifikus kérdésem legyen szó klinikai problémáról vagy online kommunikációt érintő dologról. Mi a teendő, ha nem tudom, ki tudja a választ a kérdésemre? Egy olyan közösségbe dobom be azt, amit évek óta építek, akiknek a többségével személyes vagy bizalmi kapcsolatom van. Tapasztalatom szerint néhány perc alatt választ kapok bármilyen kérdésem is van. Egyszer még diagnózis megtalálásában is segített a közösség. Így lettem az Al Jazeera élő interjújában Dr. Twitter.

2) Hírszűrés: Okkal válogatom úgy a network-ömet, ahogy. Ha ránézek az aznapi Twitter hírfolyamomra, nagy valószínűséggel minden olyan hírt látni fogok, ami azon a napon fontos volt. Mintegy zajszűrőként működik a közösség számomra. Nem azért, mert közösség, hanem mert kézzel válogattam ki mindenkit benne.

3) Hírmegosztás: Magam is sokat twittelek, megosztok híreket, érdekességeket, hiszen hogyan várhatnám el a közösségtől, hogy szűrjön nekem, ha én nem teszem?

4) Kapcsolatbalépés: A konferenciaszervezőkkel vagy szaklapok szerkesztőivel még mindig így a legegyszerűbb kapcsolatba lépni. Az e-mailnél is egyszerűbb, mert gyorsabb. 

5) Visszajelzést kapni: Sok projekten dolgozom és szeretek hasonszőrű emberektől véleményt, tanácsot kapni. A Twitter ennek tökéletes platformja.

Meglátjuk, hogy ez a fajta felhasználás hogyan fog alakulni a következő években.


A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr194283955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása