MedIQ

A Google+, mint professzionális hálózat, szerintem kiváló ötlet és nem versenytársa a Facebook-nak, mert teljesen más elvekre épül. Szoktam ott megosztani orvosi/webes híreket, cikkeket és a minap megkérdeztem a követőimet, hogy mire használják ők a Google+-ot és kaptam egy kommentet egy francia orvostól, hogy ők bizony csoportosan esetbemutatásokra használják. 

Kaptam is egy példát tőle, nem tudom megosztani, mert nem publikus posztként tette közzé, de feltöltenek képeket, radiológiai leleteket és megbeszélik az esetet.

Sok más platform is alkalmas lenne erre, de a Google+ biztonsági és megosztási beállításainak átláthatósága kiváló lehetőséget teremthet arra, hogy ilyenre is használja az orvostársadalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr993315145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása