MedIQ

A világ első és egyetlen olyan egyetemi kurzusa, mely orvoslásról és web 2.0-ról szól medikusok, népegészségügyi, fogász- és gyógyszerészhallgatók számára Debrecenben zajlik (hamarosan remélhetőleg a Stanford Egyetemen is).

A záró előadásban a szemantikus keresés, a web 2.0 és orvoslás jövője, a technológiai megoldások, melyek alakítják majd a betegek és orvosaik életét, mellett a 117 hallgató által kitöltött kérdőívek eredményeit is bemutatjuk.

  • Idő: 2010. december 2. csütörtök 18:00
  • Hely: Debreceni Egyetem, Auguszta Centrum, Nagyelőadó (Kardiológia főbejárata, legfelső emelet)

Mindenkit szeretettel várunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr702483199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mostmar_kicsit_unom 2010.12.02. 12:41:53

nemtom van-e értelme ezt a cikket kommentelni, de azért bemásolom a linket. én agyvérzést kaptam tőle, és az egy dolog, hogy a szerzőnek ez a "véleménye" (ami egyébként a tudatlanságból táplálkozik), de ilyeneket leírni... egyenesen büntetni kéne.
modoros.blog.hu/2010/12/02/a_dohanyos

csharles · http://gondoldujra.blog.hu 2010.12.03. 22:29:14

Gratulálok! Sajnos nem tudtam "belógni", de meg akartam nézni, hogy mivé lett ez a sorozat az első előadások óta. Hallottam, hogy nagyon ott vannak, de lehet, hogy akkor majd a jövő félévire fogok bemenni, hogy megnézzem az újdonságokat. :)
Sok sikert Berci!

dokimami 2010.12.03. 22:31:32

Kedves Berci!
Szeretném megköszönni, hogy részt vehettem a kurzuson. Gratulálok hozzá, nekem nagyon tetszett. Sok sikert kívánok a továbbiakban is!

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2010.12.04. 01:14:45

Dokimami: Köszönöm, hogy végigjártad és örülök, ha tetszett.

Zoli, februártól indulunk angol nyelven, új előadásokkal.
süti beállítások módosítása