MedIQ

Yale

Meskó Berci 2008.02.04.
Életem egyik legnagyobb napján vagyok túl. Reggel találkoztam Steve Murphy-vel, aki genetikus New Yorkban és egyben a meghívóm is. A Yale Egyetem körül lenni önmagában is megtisztelő érzés. Most nem érzelgősködök, de nem tudom leírni másként a dolgot. Azt hittem, igazi hagyományokat csak Európában lehet látni. Hát nem...

A Yale orvosi egyemetén kb. 30 orvos és rezidens hallgatta végig az előadásomat ma, köztük Cyrus Kapadia doktor úr is. Még mindig a web 2.0 és az orvoslás kérdését feszegetem, és nagyszerű visszajelzéseket kaptam. Olyan kérdéseket és megjegyzéseket, melyekkel egy még jobb előadást tudok építeni a szerdai, greenwichi kórházban tartandó prezentációmra.

Az orvosi keresők érdekelték őket jobban és nagyon tetszett nekik az RSS ötlete.

Holnap reggel indulok vonatttal New Yorkba, ahol találkozom a Medgadget nemzetközi orvosi bloggercsapatával, megmutatják a várost.



Nem tudom kifejezni, mennyire vágyom a magyar ételekre. Amerika az evés országa. Nem a szabadságé, meg a lehetőségeké, az evésé... De én még itt normális ételt nem ettem.

Továbbá a baseball egy végtelen unalmas játék...

Ennyit mára, holnap este, reményeim szerint épségben hazatérve, New Yorkról mesélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr4325715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2008.02.05. 08:47:05

Valóban az evésé. A kisadag fagyit, alig bírtam megenni, pedig nem vagyok rossz a fagyievésben :o)
Rengeteg a súlyosan túlsúlyos ember, és köztük tizenévesek, ami a legszomorúbb. De azt hiszem ebben fogjuk sajnos a leghamarabb utolérni amerikát.
süti beállítások módosítása