MedIQ

Több mint egy évnyi munka után nagy lehetőséghez érkeztem. Hétfőn indulok a kaliforniai Long Beach-be a Medicine Meets Virtual Reality konferenciára, ahol szerdán elő fogok adni a web 2.0 és az orvoslás kapcsolatáról (az előadást nyilvánossá teszem az előadás után).  Emellett demonstrálni fogom kivetítőn az orvosi blogolás rejtelmeit és a Second Life orvosi centrumában is tervezek egy élő orvosi szimulációt.

Ami különösen érdekel, az a sebészképzésben használt Nintendo Wii. Azt ki fogom próbálni, mint gyakorlott Wii-s.



Február 2-án, azaz szombaton megyek New Yorkba, pontosabban New Havenbe, ahol hétfőn (február 4.) lesz egy előadásom orvosoknak, rezidenseknek a Yale Egyetemen, illetve kedden vagy szerdán meghívóm (Dr. Steve Murphy, a gén serpa) kérésére a greenwichi kórházban is.

A prezentációm készen van, teljesen újat csináltam, izgatott vagyok, mert hosszú út lesz, a konferencián 550 orvos lesz, és szeretném jól képviselni egyetememet.

Szerencsém, hogy olyan időben megyek ki, amikor látni fogom a Super Bowl, az új Doktor House részeket a negyedik évadból és az elnökválasztási szuperkeddet...

Megpróbálok majd blogolni az út során vagy itt, vagy a Sciencerollon. Ha mégsem, akkor mindenről beszámolok majd képekkel illusztrálva, ha hazaérkeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr48312291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robina 2008.01.26. 14:11:12

jó utat!
(amerikába má egyszer én is el akarok jutni:)

wonder woman 2008.01.27. 11:45:56

elképesztően ügyes gyerök vagy, a blogod miatt regisztráltam egyébként.
szerintem még lesz sokkal hosszabb utad is!

Kismami83 2008.01.27. 16:54:58

Hűű, ez nem semmi! Jó utat és remélem mihamarabb láthatjuk azt a beszámolót. Remélem nem kell addig sokat aludni. :)

zslog 2008.01.27. 16:56:13

Szia! Büszke vagyok Rád, mint magyar medikusra. Sok szerencsét. Érezd jól magad!

tzatziki 2008.01.27. 17:28:50

Gratulalok, es egyben sok sikert is kivanok erre az eloadasorozatra neked.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2008.01.27. 18:54:46

Köszönöm a jókívánságokat! :)

Igyekszem teljesíteni is és beszámolok mindenről gazdagon illusztrálva.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.29. 13:17:54

Vásárfiát hozol-e? :D
Az orvosi blogolás rejtelmeit itt is kifejthetnéd :)
Jó útat!
süti beállítások módosítása