MedIQ

Mármint makroszkóposan...

Easily See Your DNA At Home - video powered by Metacafe

Igen, az a fehér trutyi  anyag a végén a DNS-ünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr23143307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megszűnt felhasználó. 2007.08.19. 11:05:30

Írhattál volna baszást is a trutyi helyett, ha már úgyis seggberugjuk a tudományt.

No meg jó lett volna ha utánajársz hogyan lehet itthon is háztartási boltban kapható cuccokkal elérni a kívánt eredményt.

De egyébként jó post.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.08.19. 11:08:26

Sőt meg is csinálhattam volna itthon. Sőt élőben közvetíthettem volna, ahogy elkészítem... :)

Megszűnt felhasználó. 2007.08.19. 11:28:53

Nem, nem ezt mondtam, de foglalkozhattál volna a posttal fél perccel többet is...

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.08.19. 11:35:15

Sőt akár órákat is. Vagy egy egész vasárnapot. :)

Bárki foglalkozhatott volna a témával többet...

Megszűnt felhasználó. 2007.08.19. 11:47:07

Hm...ha nem értesz velem egyet, akkor miért változott a post? ;)

Talán aki személyreszabott genetikával akar foglalkozni, annak szinte illene cikket kerekíteni egy ilyen videóhoz. De biztos én gondolom rosszul. Mindegy, elnézést a "kötekedésért" és ha megbántottalak!

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.08.19. 11:53:07

Mivelhogy a személyre szabott genetikával foglalkozom sokat, nem mindig jut idő arra, hogy egy ilyen videóból hosszú posztot faragjak. :)

Nem kötekedtél, megbántani meg nem lehet. Kezdem hozzászoktatni magam, hogy a MedIQ-en minden posztomat, szavamat magyaráznom kell. Nem baj, jelenleg ez még szórakoztat is. Azért lett trutyiból anyag, mert így kevésbé tudományellenes...

Take it easy, nem vagyok egy szívbajos ember. :)

Feribá 2007.08.19. 13:18:48

"No meg jó lett volna ha utánajársz hogyan lehet itthon is háztartási boltban kapható cuccokkal elérni a kívánt eredményt."

Nem volt ebben semmi olyasmi amit itthon ne lehetne kapni.

dpbalazs 2007.08.19. 13:40:00

Én sem ezt mondtam.
süti beállítások módosítása