MedIQ

Az iPhone-hoz sorra készülnek a jobbnál jobb eszközök. Íme az iBreath Alcohol Breathalyzer, amit mintegy alkoholszondaként lehet használni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr17834881

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - thingol 2008.12.21. 14:30:26

[...]+ iPhone: Shared by thingol2 jézus Az iPhone-hoz sorra készülnek a jobb..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heimann Zoltán · www.heimann.hu 2008.12.22. 16:23:11

De hogy minek bele FM-rádió?!

bolyci58 2008.12.28. 09:00:08

10 éve vagyok cukorbeteg,1 éve insulinos.Próbafujást céloztam meg az alkoholszondába, kíváncsiságból.Én semmit nem ittam,nem is fogyasztok alkoholt, és mégis 0.30 volt az érték.Berci, mit szólsz ehhez,KÍVÁNCSI VAGYOK A VÉLEMÉNYEDRE.
Üdv:Bolyci

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2008.12.28. 10:02:34

A cukorbetegek leheletében lehet aceton, ami fals pozitív eredményt adhat a szondával.

Íme a leírás:

en.wikipedia.org/wiki/Breathalyzer#Interfering_compounds
süti beállítások módosítása