A napokban a Synetiq csapatánál jártam, akikkel egy éve is találkoztam. Immáron BBC szintű cégekkel dolgoznak együtt. EEG és más mérésekkel azt igyekeznek kideríteni, hogyan reagálnak az emberek reklámokra, videókra vagy akár filmekre. Mely részek váltják ki a legjobb hatást vagy éppen semmilyet. Mitől lesz egy reklám jó vagy unalmas. Megmutatták a rendszerüket és elképesztően részletes képet tudnak adni az eredményekről.
Tudnak nem, életkor, érdekődés, vagy akár márkapreferencia szerint is szűrni az eredményekre.
Mint mozirajongó, szinte félelmetes az a jövőkép, hogy a filmeket ezek szerint készítik el, de az biztos, hogy rengeteget fog tanítani nekünk a neuromarketing a saját gondolkodásunkról és hátha legalább személyre szabott reklámokat fogunk a jövőben kapni, hamár nem lehet minden eszközre a kiterjesztett valóság szemüvegtől a kivetítőkig ad blockert telepíteni.
Itt lehet jelentkezni a vizsgálatokra.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.