A Mayo Clinic, mint ahogyan erről már sokszor írtam, a legügyesebben használja ki a web 2.0 lehetőségeit. Sikeres blogja van,a legnézettebb kórházi Youtube csatornája, aktív Facebook oldala, 100 000 követővel bíró Twitter csatornája, azaz egy online szempontból is igazán sikeres klinikáról beszélünk. Ráadásul az internetes aktivitásokból eredő veszélyes helyzeteket is többségében kiválóan kezelte.
Ugyancsak a Mayo Clinic volt az első, mely központot hozott létre a közösségi médiás megjelenésnek, és más egészségügyi intézményeket is szeretnének segíteni ebben. Emiatt kért fel tanácsadókat, hogy vegyenek részt ebben a munkában.
Az a megtiszteltetés ért, hogy engem is felkértek erre a tagságra (mint második nem angol anyanyelvű tagot), amit természetesen nagy örömmel fogadtam el. Sőt ha lehetek egy kicsit szentimentális, a webes-orvosi tevékenységem csúcsának tartom ezt a szakmai elismerést.
A MedIQ olvasói számára az csak annyit jelent, hogy ezentúl jóval nagyobb részletességgel fogok tudni beszámolni a Mayo web 2.0-es törekvéseiről, hiszen konkrétan a kulisszák mögött leszek.
Lee Aase, a Mayo webes csapatának vezére, beszél a Social Media Center működéséről:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csharles · http://gondoldujra.blog.hu 2011.02.02. 01:42:54