MedIQ

Nem hagyhattam ki a Health Blog sztoriját, mert igazi amerikai történet. Trevor Banka térdéből 12 éves korában tumoros csontot távolítottak el és prosztetikummal pótolták. Orvosa Michael Mott volt (Detroit’s Henry Ford Hospital).

Most együtt pózolnak a képen, hiszen Banka (balra) ugyanabban a kórházban lett ortopédus rezidens, így volt orvosa mellett dolgozhat. Betegből lett orvos a jó példa láttán.

Miért nem hangos a magyar sajtó ilyen sztoriktól? Biztosan van nálunk is hasonló történet. Ha valaki tud ilyet, ne habozzon megosztani.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr31859893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zslog 2009.01.06. 13:54:09

Az én történetem kicsit prózaibb: az egyetemi szigorló évben (1987) a szülészet-nőgyógyászat gyakorlat egy részét annak a szülész-nőgyógyásznak a "szárnyai alatt" töltöttem, aki a világra segített 1963-ban (iker-koraszülés A magzat, lábtartás, aprórész előesés).

John Deer 2009.01.09. 14:28:14

Jujj először Blankának olvastam és azt hitttem, hogy a baloldali az. Megijedtem, milyen csúnya és mennyivel öregebbnek néz ki a fiatal professzornál. Szóval összekutyultam az egészet :)))
süti beállítások módosítása