MedIQ

Két napja érkeztem Torontóba, ahol a Medicine 2.0 Kongresszuson adtam elő tegnap kétszer. Egyrészt megszerveztem egy orvosi bloggerekből álló panelt, ahol a blogolást elemeztem a medikus szemszögből: 

View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: medicine20 blogging)

Majd délután az orvosi oktatásról, illetve medikusok online image-építési lehetőségeiről beszéltem. Jól érzem magam, mert mindenki benne van ebben az orvosi/web kettes témában. A mellettem ülők élőben blogolnak, Twittelnek vagy éppen a Second Life-ban mászkálnak.

 

A blogger panel jobbról balra: Keith Kaplan (patológus blogger), Sam Solomon (kanadai orvosi újságíró), Jen McCabe Gorman (amerikai orvosi tanácsadó), Peter J Murray (a Nemzetközi Orvosi Informatikai Szövetség alelnöke) és jómagam.

A konferenciát otthonról követni gyerekjáték, mivel a backchannel igen aktív.

Az első nap utáni tapasztalatom az, és az előadásomban is erre koncentráltam, hogy megvan már minden eszközünk, platformunk, szolgáltatásunk az oktatás vagy az orvosi kommunikáció átformálására, Az egyetlen dolog, amivel szembe kell néznünk, az a motiváció hiánya.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr6649556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syolos 2008.09.05. 13:34:24

"Az egyetlen dolog, amivel szembe kell néznünk, az a motiváció hiánya."

Ahogy az élet szinte minden területén, sajnos :(
süti beállítások módosítása