MedIQ

Egyszer a Duna TV-n láttam Haidegger Tamást, aki az orvosi robotokról beszélt. Még aznap kikutattam az e-mail címét, és interjút kértem tőle, amit készségesen vállalt. Ez olvasható itt:


Erről az interjúról a Weborvos.hu is írt később. Tamással kapcsolatban maradtunk, így mindig mesélt nekem azokról a konferenciákról, melyeken részt tudott venni. Itt éppen egy francia nyári egyetemről írt.



Kaptam tőle a napokban egy levelet, hogy angol nyelvű blog írásába kezdett (nem kis örömömre) az orvosi robotok világáról. A Sciencerollon is promótálom majd, mert elég üres a "piac" ilyen téren a blogvilágban.

Amiért igazán sikersztori a történet: Tamás a John Hopkins Egyetemen van most, ami a világ egyik legrangosabb orvosi egyeteme.

Gratulálunk! Remélem, tájékoztathatom majd a MedIQ olvasóit is új munkájáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr30215404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása