MedIQ

Megmondaná nekem valaki, hogy van az, hogy a blog.hu-s belső statisztikám szerint 1000 feletti RSS olvasóm van, a feedburner szerint meg 5-10? Értem én, a feedburnerrel csak ennyien iratkoztak fel, de hogy lehet ekkora különbség a kettő között? Azaz mennyi a blog.hu-s statnak a realitása?



Addig is, kedves MedIQ olvasók (nyájasabb nem is lehetnék), feliratkozni a hírcsatornára itt lehet.

A hétvégén pedig, szólok előre, rövid posztos hírdömping lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr577393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sakwa 2007.05.17. 18:58:06

Én pl. a blog.hu-s RSS-edet nézem, azt nem fogja látni a Feedburner; az csak azt látja, aki az általa megtámogatott RSS-edet nézi, de mivel a sablonod fejlécébe, illetve az oldalsávod tetejére is a blog.hu-s RSS van linkelve, azt értelemszerűen jóval többen fogják választani.

A blog.hu viszont a Feedburnert csak egy olvasónak érzékeli, tehát az RSS-edet a két szám összege mínusz egy fő nézi. (-:

yko · http://www.jel.freeblog.hu 2007.05.17. 19:06:06

Ahány féle-fajta számláló mér,mind mind más adatot jelez. Varietas delectat. Nem? :)
Gratulálok a bloghoz! (Én mint látens hipochonder nagyon élvezem...)

zhaoman 2007.05.17. 19:31:25

Eddig a blog.hu-s rss-t használtam, de most átállítom a feedburner-re!

b3ck · http://b3ck.net/ 2007.05.17. 22:38:47

Berci, van egy megoldás, most nem tudom pontosan hol van neten, de meg lehet csinálni. Arról van szó, hogy a blog.hu-s (alap) RSS-ed tulajdonképpen csak egy továbbítás legyen a feedburneres címre, így a feedburner az összes olvasót fogja számolni, plusz ez még azért is előnyös, mert ha egy idő után megunod (megváltozik, nem tetszik már, stb.) a feedburnert, simán kiállítod az átirányítást, és tádáám! A feliratkosázok ugyanúgy megmaradnak.
Én legalábbis így használom, bár az igaz, hogy WP-hez van egy külön plugin. :)

Lásd a blogomon. :)
süti beállítások módosítása