MedIQ

Múlt hétvégén San Francisco-ban voltam a Google által szervezett Scifoo unkonferencián (képek itt), de egy nappal az esemény előtt meghívást kaptam az egyik leghíresebb genetikai cég, a Navigenics főhadiszállásába. Természetesen örömmel fogadtam a meghívást, így a kaliforniai Sunnyvale-ből elvonatoztam Redwood City-be, a Navigenics otthonába.

 

caltrain

Ez már a központ a hivatalos logóval.

navigenics

Azt gondoltam, más lesz, mint egy átlag hivatal, de nem. 50 ember dolgozik a Navigenics-nél, genetikai tanácsadók, orvosok, kommunikációért felelős emberek, csomagolók (azt a képet sajnos nem publikálhatom), kutatók és az a fiatal alkalmazott, aki a Navigenics Twitter és Facebook megjelenéséért felelős.

navigenics3

Megismervén a cég működését, és ismervén a tudományos hátterét, állítom, hogy orvosi tanácsadónak lenni egy személyre szabott genetikai cégnél az álommunkák közé tartozik. A tudományos munkát nem az orvos végzi, ahogy a kommunikációt sem. Ők csak beleszólnak, milyen kórképeket fedjenek le, amiket úgyis a genetikusok oldanak meg. Nulla felelősség, nulla nehézség.

navigenics4

Szóval nagy élmény volt ez nekem, látni, hogyan raknak össze száz csomagot naponta, hogyan válaszolnak a felhasználók speciális kérdéseire, és az is furcsa volt, külön embert tartanak a Twitter megjelenés menedzselésére.

Akit pedig érdekel, íme a leírás arról, hogyan kaptam tőlük januárban egy ingyenes csomagot, hogyan köptem eleget és kaptam meg genomvizsgálatom eredményeit. És persze, mit kezdhetek azokkal...

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr471258079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása