MedIQ

Elkészültem hát a prezentációval, amin hónapok óta dolgozom. Azt a kérdést feszegetem, hogy a web 2.0 milyen szerepet játszik az orvostudományban. Számos olyan eszközt és szolgáltatást találtam, melyek jelentősen könnyíthetik egy orvos munkáját, főleg az idő és energia megspórolásával. Keresem a lehetőségeket most itt, Debrecenben, hogy minél több klinikán beszélhessek a témáról és szerencsére kapom is a lehetőségeket. Eddig csak pozitív visszajelzéssel találkoztam. És tudom, hogy ma az egészségügy a web 2.0, pontosabban medicine 2.0 hatásánál nehezebb feladatokkal küzd, de ezek tényleg csak egyszerűsítenek az orvosok olyan munkáin, mint a cikkezés, együttműködések koordinálása, a szakterület követése vagy a vélemény- és tudáscsere.

Ha az országban bárhol egy klinika, egy kórház vagy akár egy néhány fős orvoscsoport szeretne hallani ezekről a lehetőségekről és újításokról, én szívesen, minden ellenszolgáltatás nélkül beszélek erről. A clevelandi klinika medicine 2.0-ás úttörői szerint ma nem dolgozik Európában más elmélyülten a témában rajtam kívül, és ha már így alakult, szeretném, ha a magyar orvosok nyitnának először az ilyen lehetőségekre. De ehhez szükség van az igényre. Ezt az igényt hátha segít előhozni ez a prezentáció (kb. 100 link van benne, de a SlideShare jelenleg nem működik, így majd feltöltöm oda is, a képek azonban remélem magukért beszélnek):


A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr8266858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsitg 2007.05.04. 00:27:42

gratulálok a slide-okhoz. bár én nem vagyok a web2es témában laikus, de azt hiszem a lehető legegyszerűbben találtad az embereknek ezt a témát. őszinte elismerésem! és még így, szóbeli kommentálás nélkül is élvezetes volt végignézni. és mivel az orvosi részében a témának nem vagyok otthon, sok újdonsággal szolgált...

viszont lenne kérdésem is:)
hány helyen sikerült már megismertetned az orvosokkal a web előnyeit?
mennyi időt vesz igénybe a prezentáció?
és nem lehetne vmi linkeket is tartalmazó változatot közzétenni?(tudom, h szellemi tulajdon meg minden, de engem igazán érdekelne. esetleg tudnék segíteni egy másolás és nyomtatás biztos pdf készítésben, majd ma kipróbálom h működik:) )
a kérdések egy részére v mindre, akár e-mailben is válaszolhatsz. de a komment feedet is olvasom:) amit meg nem tartasz ide valónak, csak szedd ki a kommentemből;)

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.04. 08:01:33

Szia!

Köszönöm a bíztatást!

A humángenetika tanszéken voltam Debrencenben és laikus közönségnek is készítettem egy előadást, de a nefrológián, gyerekklinikán és a genomikán már időpontom is van.

A prezentáció kb. 35-40 perces + kérdések, mivel szoktak lenni. És bármilyen szakterületre specifikus előadást tudok csinálni, tehát a web 2.0 és a sebészettől kezdve egészen a web 2.0 és a patológiáig.

A múltkori prezentációmon is lehetett használni a linkekeket, de a SlideShare valamiért rosszul tölti fel a mostanit, viszont már kapcsolatba léptem velük.

Amúgy sosem szerkesztek bele kommentbe, úgyhogy nyugodtan kérdezz. :)

zslog · http://lata.blog.hu 2007.05.04. 12:43:22

Gratulálok! Jól felépített és érthető bemutatás. Megkérdezem a munkahelyemen, hogy a tudományos előadások sorába beférne-e ez az előadás.

zso 2007.05.04. 14:45:31

A Gyermekklinikán mikor tartod az előadást?

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.04. 15:49:30

Zslog: köszönöm előre is!

zso: május 10., az intézeti referátum keretein belül, úgy tudom, sajnos nem nyilvános, de tervezek egy olyat is, rajtam nem múlik. :)

nita · http://freeyourmind.blog.hu 2007.05.04. 18:54:57

Tényleg tarthatnál nyilvánosat is,a hallgatóknak sem ártana az ismeretterjesztés ebben a témában:)
süti beállítások módosítása