MedIQ

Számomra kétségtelenül ez az év képe. Majdnem teljesen bal agyfélteke vagyok. És ti?

Bal agyfélteke: A bal agyfélteke vagyok, tudós, matematikus, kategorizálok, pontos vagyok, lineáris, analitikus, stratéga, gyakorlatias, mindig észnél vagyok, a szavak és nyelvek mestere, realista, egyenleteket számolok és a számokkal játszom, rend vagyok és logika. Pontosan tudom, ki vagyok.

 

Jobb agyfélteke: A jobb agyfélteke vagyok, kreativitás, szabad szellem, szenvedély, vágy, érzékiség, nevetés, ízlelés, a homok érzése a lábujjaid között, mozgás, élénk színek, a vágy, hogy egy üres vásznon fess. Határtalan képzelet, művészet, költészet, érzékelek, érzek. Minden vagyok, ami lenni akartál.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr413269565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása