Rég tervezem már elindítani ezt a projektet. Fontos lenne tudni, hogy egy gyógyszercég mit tehet meg és mit nem online a közösségi médiában, amikor egy termékéről vagy magáról a cégről beszél.
Számos előadásomon felvetettem ezt a problémát és nagy egyetértésre találtam azt tekintve, hogy egy ingyenes, nyílt hozzáférésű irányelvcsomag, melyet aztán a cégek a maguk igényei szerint alakíthatnak, óriási segítség lenne, viszont ehhez nekik megtalálni a szakembereket lehetetlenség. Így arra gondoltam, hogy összehívom a szakma legjobbjait, hogy mindenki fejtse ki azt, amihez a legjobban ért. Részemről arról fogok írni, a Wikipédiának milyen viszonya van és lehet a gyógyszeriparral. Hogyan szerkesszenek bejegyzést termékről például a cégek.
Hasonló leírásokat várunk Twitterről, blogokról, Facebookról, stb.
Ha bárkinek van kedve csatlakozni, nagy szeretettel várjuk és a Webicina.com pedig örömmel szolgáltatja majd az ingyenes kollaborációs platformot a projekthez.
Egy friss prezim részletéből:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.