MedIQ

111_1386622036.jpg_900x726

Évek óta dolgozom azon, hogy immáron orvosi jövőkutatóként a digitális technológiák és a mindennapi orvoslás közötti űrt globálisan csökkentsem szolgáltatásokon, információn, könyvön, útmutatókon és kurzusokon keresztül.

Amikor megtudtam, hogy a Kreatív Magazin idén is kiadta a 25 legkreatívabb magyar listáját és ezúttal bekerültem, két okból is nagy öröm és megtiszteltetés volt ez nekem. Egyrészt a Prezi alapítóival egy listában lenni szuper, másrészt én vagyok az egyetlen a "reálos" területekről, ami külön öröm.

A listával kapcsolatos visszajelzés nem felhőtlen, de én annak is örültem volna, ha a nevem felmerült, nemhogy bekerüljek. Remélem ezzel egy kicsit azt is sikerül bebizonyítani, hogy az online világban a kreativitás nem áll messze az orvostudománytól sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr595683764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása