MedIQ

23 órányi utazás után végre megérkeztem Long Beach városába, Kalifornia államba kedd hajnali kettőkor, ami már 11 óra volt délelőtt Magyarországon. New York-ban szálltam át, ott egyből szerencsém volt megtapasztalni a sokszínűséget, a kultúrák találkozását. A vámon, a vízumellenőrzéseknél nagy szigor van, de szerintem simán kezelhető.

Minden működik, halad, forog. Percre pontosan.

Long Beach gyönyörű és igazából Los Angelesnek a része. A képen a hotelünk látható.



Már találkoztam a meghívóimmal, be is ültem néhány előadásra, csak figyelni nehéz, mert itt még dél van, amikor otthon már aludni kellene. Nagyon könnyen kötnek barátságot az ittlévők, persze felszíneset, de mégsem az a jól ismert pofavizit van, hanem tényleg örülnek egymásnak. Legalábbis én a többségnél ezt tapasztaltam. Autópálya mindenütt, és normális árak. 5-10 $-ból halálra eheti magát az ember.

A nyelv az vicces. A magyarok többsége a gyönyörű brit angolt tanulta, így én is. Itt viszont a népi származás sokszínűsége miatt ezer féle akcentust hallottam már. A legjobb a sofőrünk volt, aki egy az egyben Tony Soprano-ra emlékeztetett.

iPhone, laptop vagy PDA nélkül egyébként nem is látni senkit.

Holnap lesz az előadásom Web 2.0 and Medicine címmel. Izgatott vagyok, bízom a prezentációmban, de nagyon nagy kihívás. Talán a legnagyobb eddig. Beszámolok majd róla.

És találkoztam Dr. George Berci professzor úrral is, aki 56-ban ment ki Ausztráliába nyelvtudás nélkül és megalapozta az endoszkópos sebészetet. Az ő alapítványa finanszírozza a szállásomat.

Délután 5 óra van, de majd' leragad a szemem.

Később még jelentkezem az előadásokon hallottakkal, mert elképesztő dolgokról esik szó.
usa

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr80317326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robina 2008.01.30. 12:16:26

ijjj. nem is tudok mást mondani. biztos vagyok benne, hogy sikered lesz. nagyon is. de nem akarom elkiabálni. meg aludd ki magad, mert álmosan nem jó az amerikai álom. :))
de mindenképpen írd meg majd hogy hogyan sikerült az előadás!:)

paramecium 2008.01.30. 15:01:52

Hú, a HYATT az nagyon durva szállodalánc... Szorítok, csak így tovább!

sarkiroka77 2008.01.30. 22:02:32

Mi itthon szoritunk, Te ne izgulj, ugyis jól sikerül!!!Várjuk az ujabb tudósitást

Orosz Viktória · http://cogito.blog.hu 2008.01.31. 15:52:58

Gratulálok! Alig várom a kövi bejegyzést!:)

sarkiroka77 2008.01.31. 16:24:29

GRATULÁLOK!!! A Scienceroll megnyerte a mrdGadget orvosi blogvilágversenyt a karegóriájában, nemcsak a szavazást! Már kihirdették.
süti beállítások módosítása