MedIQ

Amikor tavaly előadtam a maastrichti Medicine 2.0 Kongresszuson, a következő, stanfordi esemény szervezői ezt készítették velem.

Palo Alto, Kalifornia, a Stanford Egyetem, ez a pár nap nagyszerű élmény volt. Azokról a dolgokról, ötletekről, projektekről, amiket itt láttam, fogok írni egy sorozatot itt a MedIQ-en. A Stanford Summit-on az első nap egy "The Knowledge Revolution" nevű panel részeként a kurzusomról beszéltem. Másnap pedig előadtam a Webicina.com oldalamról.

Kevin Clauson készítette a képet, míg a színpadon voltam. Reméljük, lesz majd hivatalos kép és videó is.

A Li Ka Shing Center, ahol a konferenciát tartották.

 

 

M&M cukorkákra nyomtatták rá az előadók képeit, íme az enyém... 

Jay Parkinson, az első online orvos beszélt a tapasztalatáról. Volt szerencsém beszélni vele külön is és meglepetésemre elmondta, 3 éve nem praktizál. Eddig nekem ő volt a példa, aki meg tudta teremteni az orvosi életét is az online életét is. 

Medical Simulation Center of Stanford. A modell lélegzett, pislogott, volt pulzusa, szívhangja, stb. Íme videón is:

 

Innen veszik fel az eseményeket. Betanítanak színészeket, hogyan játszák el a beteg szerepét, sőt a színészek a medikusok teljesítményét is tudják értékelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr403236279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gigi54 2011.09.20. 15:50:06

Magát itthon miért nem hívják sose előadni, olyan szívesen hallgatnám a sok unalmas előadás helyett. A SE Központi Könyvtára még nem kérte fel előadni a minden évben megrendezett Informatio Medicata konferenciáján?

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2011.09.20. 17:06:55

Kedves Gigi54, Köszönöm szépen, de szoktam itthon is előadni Debrecenben és a SOTE-n. Tavaly voltam a Corvinuson, BME-n is, többek között. Minden ilyen előadásomat előre megírom itt a blogomon.
süti beállítások módosítása