MedIQ

2007 óta építem a Twitter közösségemet és mindig is a legfontosabb online csatornámnak tartottam. Ha digitális egészségügyről van szó vagy az orvoslás jövőjéről, a Twitter az elsőszámú információforrásom, mivel tele van számomra hiteles és megbízható szakértővel. Összefoglalva, 5 dolgot tanultam meg az 50000 követőig tartó úton.

screenshot1.jpg

1) Lassan, biztosan

Bekövethettem volna tízezreket az elején bízva abban, legalább egy részük visszakövet, de nem sok értelme lett volna. Olyanokat akartam magam köré gyűjteni digitálisan, akik szakértők egy-egy témában, vagy egyenesen a téma gurui. Így mindig a legjobb közösségnek tehettem fel kérdéseimet. A szakmai bizalomhoz egyébként is idő kell. Van, akivel 7-8 éve napi kapcsolatban vagyok. 

2) Nincsenek korlátok

Debreceni medikusként kezdtem el, évek óta már Budapestről Twittelek, de mit számít. Nincsenek földrajzi korlátok, felteszem a kérdésemet és perceken, vagy legfeljebb egy órán belül meglesz a válasz, jöjjön az bárhonnan is. 

3) Együtt oldunk meg problémákat

Felmerülnek problémák, feladatok és kihívások, amikkel a globális egészségügy szembenéz. Ezeket együtt igyekszünk megoldani időtlenül. Mindenki akkor száll be a beszélgetésbe, amikor akar éljen bárhol is. Csak a megfelelő hashtag-et használja, hogy célhoz érjen az üzenet. Volt, hogy bonyolult diagnózist tudtam crowdsource-olni így.

4) Gyorsabban válaszolnak

Mivel megvan a Twitter 140-es karakterkorlátja (a publikus üzeneteknél), ezért hajlamosabbak az elfoglalt emberek is inkább válaszolni, ha Twitteren kérdezzük őket, mivel itt nincs idő és hely a sallangra, csak az információra. 

5) A Twitter a hírforrásom

Megvannak a szűrt szakértői csoportjaim minden fontosabb témára a robotikától a genomikáig (a Tweetdeck segít ebben). Ha csak azt nézem meg, aznap ők miket osztanak meg, mikről beszélgetnek, semmi fontosról nem maradok le. Az RSS-nél is fontosabbá vált és nem hittem, hogy valaha valamiről is ezt fogom írni.

Azért használom ma is a Twittert és azért posztolok szó szerint óránként releváns híreket és gondolatokat, mert ez teszi lehetővé, hogy egy korlátok nélküli globális információs hálózatban dolgozzam minden nap.

Csatlakozzatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr547751530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása