MedIQ

Néhány napja előadtam a Prezi központjában a Quantified Self Meetup-on a viselhető kütyük jövőjéről. Be kellett lássam, hogy magam is az egészségüket mérők közé tartozom, mivel 1997. július 21. óta minden egyes nap, kivétel nélkül, naplóztam részleteket az életemről. Az időpontokat, amikor felkeltem, vagy lefeküdtem aludni; a mentális, fizikális és érzelmi státuszomat egy 1-10 skálán. Minden egyes nap. 

bigstock-Cyber-Tongue-Checkup-50432183.jpg

Ezek alapján sokszor hoztam fontos döntéseket az egészségemmel és életmódommal kapcsolatban. Mára több kütyüt is használok, hogy a folyamatot még egyszerűbbé tegyem.

  • 3 genetikai tesztem volt és rendelkezem a teljes genomom szekvenciájával.
  • AliveCor EKG mérésre.
  • Withings Pulse a folyamatos fizikai aktivitásom mérésére; és Blood Pressure a vérnyomás egyszerű mérésére és loggolására.
  • Tinké a szív és érrendszer állapotának felmérésére.
  • Lumosity a kognitív képességeim fejlesztésére.
  • HapiFork, hogy lassabban, ezáltal kevesebbet egyek.
  • Focus@Will, hogy a legjobb zenékre tudjak dolgozni és mérhessem a munkaidőm hatékonyságát.
  • Pebble okosóra, hogy ne legyen mindig a telefon nálam.
  • InterAxon az agyhullámok mérésére.

Most még túl sok eszköz van a viselhető forradalom mellékhatásaként, de hamarosan túllendülünk a hype-on és jöhet az ésszerű használat korszaka.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr256146558
süti beállítások módosítása