MedIQ

140219121205-medical-technology-robotic-hand-story-top_1393359183.jpg_640x360

A CNN.com-tól kerestek meg, hogy írnék-e egy cikket 10 példa, ahogyan a technológia megmentheti majd az életünket a jövőben címmel és természetesen örömmel vállaltam. Ma kint volt a CNN.com főoldalán, és elég nagy élmény megélni a cikk utózöngéjét a megkeresésektől a több ezer megosztásig.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr695832872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unpopular.puffin 2014.03.15. 16:23:49

Én is gratulálok!
Végigolvastam a cikket. Végén olvastam, hogy a lumosityt emlegeted. Én is nyomtam egy ideig, de sajna van egy elég rossz hibája. Méghozzá az, hogy sajna kevés változatosságot nyújt a kis játék választék, és rossz játék ajánlója miatt. Így vagy 4-5 hónap alatt besokalltam tőle.

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2014.03.16. 14:48:21

Köszönöm! A játékválasztásban valóban lehetnének jobbak, de az elmúlt hetekben jöttek ki újak. Egyelőre fél éve csinálom és havi 20-25-ször.
süti beállítások módosítása