MedIQ

A Doctors 2.0 and You a legjobb konferencia a világon évek óta a digitális orvoslás területén, és immáron harmadik éve voltam keynote speaker. Ezúttal az orvosból jövőkutatóvá válásom útját mutattam be rengeteg példával és érdekességgel. Ráadásul értek nagyon pozitív meglepetések is az eseményen.

A fő üzenetem az volt, hogy a jövő egészségügye a betegekre fog épülni, akik mindent meg tudnak majd mérni magukról akár otthon is a vérképtől és EKG-tól a genomikai adatokig. 

Ráadásul fel kell készíteni az egészségügy szakembereit erre a digitális világra, ezért tartok egyetemi kurzust, online kurzust, írtam könyvet, stb.

Az én feladatom orvosi jövőkutatóként, hogy az e-páciensek és a nem annyira digitális orvosaik, illetve a digitális technológiák és a mindennpi orvoslás közötti űrt csökkentsem.

BMKcfjdCIAASzGE.jpg

BMKekFyCAAAH-uT.jpg

Kipróbálhattam végre a Google Glass-t, amivel bár tényleg lehet látni online információkat és felületeket, azért a prototípus még korántsem olyan szép, mint amit a promóciós videókban lehet látni.

7288_10151542516339219_1497245744_n.jpg

Dr. Laurent Alexandre írt egy szekció a munkámról a könyvében.

fotó 2.JPG

Tiantian Li a legnagyobb orvosi közösségi oldal vezetője (kínai oldal 2 millió orvossal) és egy ajándékot hozott nekem, mivel anno én segítettem nekik bekerülni az európai online vérkeringésbe.

fotó 3.JPG

Kipróbáltam a HapiFork-ot, ami rezeg, ha túl gyorsan eszünk (lassabb evés összefüggésben van a kevesebb fogyasztással és az emésztés is egészségesebb).

image_1.jpeg

Találkozzunk jövőre Párizsban már csak azért is, mert fogok tudni csökkentett árú regisztrációs opciókat szerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr315352777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása