MedIQ

Ideje összeszednem, mik voltak a legfontosabb, legérdekesebb sztorik 2011-ben hónapról hónapra válogatva. Jó böngészést és boldog új évet kívánok mindenkinek!

Január

15 jóslatom volt a social media orvosi felhasználását tekintve 2011-re, a Samsung Galaxy Tab orvosi lehetőségeiről írtam; kiderült, hány orvos van a képviselők között; és hogy mi az az orgazmus utáni betegség szindróma.

Február

Az autó véralkoholszintet mért; Facebook ismerőstől jött a fontos diagnózis; az angol blogom nyerte az orvosi blogok világversenyét; és a Pető Intézet a web 2.0 felé nyitott.

Március

Automata gyógyszeradagólókat vezettek be; a Push, baby Push SMS-ben segítette a szülés előtt állókat; a Wheelmap mozgássérültek számára könnyen megközelíthető múzeumokat, épületeket mutatta be; és megtudtuk, mi hogyan és mennyit sugároz.

Április

Fluor Tomi vezette fel a kémia évét; az első online doki elmondta történetét; a Patientslikeme betegközösség kinyitott minden kórkép felé; az Al Jazeera egy interjúban Dr. Twitternek hívott engem; leírtam, hogyan használható a Twitter crowdsourcing-on keresztül az orvoslásban; így néz ki az AIDS időben visszafelé;és íme pszichiátriai betegségek minimál stylusú posztereken.

Május

Kiderült, milyen ápolónak lenni; twittelni edzés közben; vagy papírszámítógépet használni a kórházakban (lent). Blogger jelentette be saját halálát a blogján, ami nagy port kavart; illetve interjúm volt az MR1 Arcvonások műsorában.  

Június

Vége a Google Health-nek; rákos bloggert pereltek be Angliában; összeszedtem 10 dolgot, amit ne tegyél az orvosodnál; az alternatív medicinának is lehet megbízható portált csinálni; a közösségi média "Mit ne csinálj" gyűjteménye is terítékre került és orvosi tankönyv társszerzője lettem.

Július

Natalia Portman szaklapban publikált; ilyen egy mankó a modern korban; ilyen, ha e-páciens raphez fordul; a gyorsétteremláncok alapítói sokáig élnek; mit lehet kezdeni, ha öngyilkossági szándékot látunk közösségi oldalon; és a Pfizer Facebook oldalát meghekkelték. 

Augusztus

Miért lehet használni a Google+-ot akár az orvoslásban is; vagy Twitteren járványokat figyelni; intelligens felülettel másolni a bőrt; vagy a szemből filmezni a világot. 

Szeptember

Hogy néz ki a klinikai vizsgálatok új generációja az internet miatt; durva és szexi kampányokat indítottak a férfiak egészségéért; virtuális szakrendelést szerveztem a Szív Világnapján; az orvosok kedvenc alkalmazásairól adtam elő; a stanfordi egyetemen pedig M&M cukorkára került az arcom.

Október

Megkérdeztem, hogy bal vagy jobb agyfélteke vagy; a Da Vinci robot szőlőt hámozott; Google+-on esetbemutatásokat csináltak; a közösségi média cosntvelődonort is segít találni; kiderült, melyik és miért a legnézettebb orvosi videó; és cikkem jelent meg a jövő orvoslásáról a HVG különszámában.

November

Összefoglaltam, hol áll a játékipar orvosi részlege; hol lehet használni a Microsoft Kinect-et az orvoslásban; és hogyan oktatják az újraélesztést az USA-ban speciális videóval.

December

A dohányzás 19 évet is öregíthet; tartalomszűrésről, időmenedzsmentről írtam; az új orvosgeneráció 7 ismertetőjelét mutattam be; világhírű cukorbeteg blogger küldte el nekem videóban üzenetét, hogy betegek miért blogoljanak; és még az 5 másodperces szabály sem igaz.

Remélem, mindenki talált magának érdekes olvasmányt és találkozzunk itt a MedIQ-en 2012-ben is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr673507787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása