MedIQ

Néhány hete meghívtak előadni az amszterdami Games for Health konferenciára, ahol a közösségi játékokról, a tudományos és orvosi crowdsourcing-ról, a virtuális oktatásról beszéltem.

Sok érdekességgel találkoztam. Kipróbáltam olyan szobabiciklit, amivel a virtuális világban tudok tekerni. Előbb megadtam a pulzusomat, életkoromat, súlyomat, aztán meghatároztam az elérni kívánt célt, majd egy virtuális trénert kellett utolérnem a gyönyörű hegyvidékes tájon. 300 EUR körüli áron tervezik forgalomba hozni.

Volt nem is egy szülésszimulátor. Az egyik a Microsoft Kinect technológiáját használta, a másik a Wii-t és volt, amely valós modelt alkalmazott, mely lélegzett, beszélt és természetesen szült is.

Biztos vagyok benne, hogy ott leszek 2012-ben is!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr253363272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása