MedIQ

Több mint 7 éve foglalkozom azzal, hogy az internet, a közösségi web hogyan segítheti az orvoslást, egészségügyet; 6 éve pedig magyar és angol, többszörös díjnyertes blogok formájában is kifejtem a véleményem vagy indítok projekteket. Most örömmel jelenthetem be, hogy mától a HáziPatika.com online megjelenésének megtervezését is fogom segíteni, illetve ugyancsak mától én menedzselem a HáziPatika.com Facebook oldalát, Twitter csatornáját és a hivatalos blogját.



Amit az elmúlt években a több mint 100 külföldi előadásaim során és a tanácsadói munkáimmal tanultam, tapasztaltam, azt Magyarországon szeretném kamatoztatni és erre hazánkban a legnagyobb múlttal rendelkező és legnépszerűbb egészségügyi portál, a HáziPatika.com a tökéletes partner. Hamar nyitottak a közösségi média felé és a kommunikációjuk fontos részének tartják. Ennek a kifejtésében, a HáziPatika.com híreinek, eseményeinek, értékeinek online megjelenésében is fogok tevékenykedni ezentúl. A HáziPatika.com blogján ezt írtam:

Tapasztalataim szerint a HáziPatika.com kiváló minőségben nyújtja szolgáltatásait a magyar embereknek, őszintén, aktualitásokkal megtűzdelve, nyitott az emberek igényeire, így szívesen vállaltam ezt a szerepet. Szeretném, ha a HáziPatika.com-on keresztül közelebb hoznánk a betegeket és az egészségügy iránt érdeklődőket olyan információkkal, melyek naprakészek, hasznosíthatóak, érdekesek. Szeretnék kitekintgetni a külföldi csatornákra és bemutatni, milyen sikereket lehet elérni, ha jól használjuk az online orvosi forrásokat. Beszélgetünk majd sikertörténetekről, gyógyulásról és az egészségügy jövőjéről is.

A MedIQ természetesen folyamatosan frissül, mint eddig mindig, de immáron találkozhatunk a HáziPatika.com Facebook, Twitter vagy blog csatornáin is. Lájkoljatok, twitteljetek, kommenteljetek. Beszélgessünk az egészségről minőségben online.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr1003165201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása