MedIQ

Tavaly szeptemberben indítottam egy kurzust Kollár János Tanár Úr segédletével a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrumában, mely 10 hétig tartott, 43-an vettek részt rajta, 20 témát jártunk körül. Kérdőíveket is kitöltöttek, melyeket elemeztem és ebből TDK munkát kreáltam (inkább az elmúlt 3 évemből, mint a kérdőívekből), amit holnap 11:00-kor fogok bemutatni az I. Belgyógyászati Tanszék előadójában.

A kurzus pedig újraindul, ezúttal angol nyelven. Az első előadás időpontja:

Február 26. 17:00

Gyermekgyógyászati Klinika előadóterme.

A Neptunon lehet felvenni a tárgyat, de természetesen minden érdeklődőt szeretettel várunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr36949401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piros.hu 2010.02.16. 16:32:00

Szia Berci,
Már régóta szemlézem az oldalt annak dacára, hogy nem vagyok szamkmabeli, érintettségem mégis igen jelentős. Orvos-beteg kommunikációt kutatok. A PTE PhD hallgatója vagyok. Sajnos a debreceni kurzusra nem tudok járni, viszont érdekelne a téma. Hol találok szakirodalmat? Tudnál segíteni nekem?
Köszönöm! :)

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2010.02.16. 16:46:27

Szia!

Örülök, hogy érdekel a téma. Ha írsz egy e-mailt, küldök forrásokat. (berci.mesko at gmail.com)

Üdv,

Berci
süti beállítások módosítása