MedIQ

Valamiért szeretjük a sokkoló képeket és videókat. Találtam néhány érdekes képet, amiket mindenképpen szerettem volna megosztani a MedIQ olvasóival. A legdurvábbat a végére hagytam:








  •  Ez az ír fiatalember otofaciális szindrómában szenved. A csípőcsontjából vettek ki egy darabot, melyből az állkapcsát alkották meg.



Előtte


Maga a ciszta. Az ott a közepén, engem a petefészekre emlékeztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mediq.blog.hu/api/trackback/id/tr61209631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzatziki 2007.10.27. 16:02:54

A cysta nagyon "tuti". Mi a multkor egy oriasi myomat lattunk, de az ennek az otode sem volt, pedig mar azon is amult mindenki.

Medical Lady 2009.05.01. 15:25:43

Nem semmi. Te jó ég. Én még csak most akarok felvizni az orvosira, de ez aztán nem semmi?!
süti beállítások módosítása